♥ .Dumma mage.

Jag har så fruktansvärt ont i magen att jag bara ligger och vrider och vänder i sängen.
Det var mycket bättre efter promenixen med Elin. Vi hade jättemysigt som alltid vi får hoppas att vi har tid att gå senare i veckan igen! :)
Jag hade en hysterisk skrattattack förut också. Gick in och la mig mellan mamma och pappa och töntade mig och upptäckte att pappa var sjukt kittlig på halsen och det har jag missat! Ändå så är jag 18 år gammal.
Iaf efter ca 20 minuter sparkade mamma ut mig för de skulle sova och det kan man inte göra med en hysteriskt skrattande tonåring bredvid sig som gör allt för att de ska skratta åt henne.



det var sjukt länge sen jag hade en fläta i håret. jag kör nog på det imorn.
det var också sjukt länge sen jag använde löshår.
men det har blivit så slitet att det bara trasslar sig..
hm vi får se.

Nu komma strax ett inlägg med sommarbilder.
Åh längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback