♥ .Sommarbilder!

Nu kommer ett inlägg med härliga sommarbilder.
Varför plågar man sig alltid med att titta på sommarbilder på vintern?



paddla ut mitt på sjön med surfingbrädan och sola...



bada...



solnedgångar i stugan...




en bra bok och en bra vän...



sola och bada samtidigt...



steka...



ta en massa fina kort...



muppa oss sådär som bara vi kan...



simma till berget...



umgås med den underbara släkten...



umgås med mina bästa pojkar...



flumma...



knasiga kvällsdopp...



stugan...



få köpa all underbara bikinis...



umgås med fina bror...



gå i en sommarklänning en varm sommarkväll...



husvagnssemster med la familia...



göra Emma-minen på varje bild så alla blir galna på mig...

Nu ramlar ögonen snart ihop.
Det var iaf lite fina sommarbilder.
Åh jag vill ha sommar NU.
Godnatt allihopa.



Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Gud vilka härliga bilder! Varför kan det inte bli sommar..NU!!:P

2010-02-24 @ 08:17:01
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback