♥ .Och så var veckan slut.

Oj vilken lång dag det varit.
Den blev inte alls som planerad men fullspäckad iaf. Haha

Acabellas blev uppskjutet till onsdag så jag följde med familjen till morfar för att äta mat och fika.
Bilder kommer imorn (de är på den andra datorn).
Sen åkte vi hem och åkta rutchelkana (hur stavas det egentligen??) från familjen Hilberts taknok till garagetaket.
Sen blev jag brutalt mylad och misshandlad av herr Hilbert som äntligen har fått som hämd på mig nu.
jag fick tom näsblod, okej det berodde kanske inte bara på det för jag hade det på morgonen också. Haha

Sen blev det Sunes jul med sötisarna och så badade vi chillorna.



Jag är en snöälskare, jag älskar att ha snö på vintern.
Men är det någon mer än jag som tycker att det räcker nu?
Känns som att det aldrig kommer bli sommar. :(



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ÄLSKAR också snö på vintern men nu får det räcka tycker jag. det är för mycket och det borde vaar vår snart !

2010-02-22 @ 00:49:50
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du får skicka bilderna på mig och Moa till mig :D<3

2010-02-22 @ 11:28:13
URL: http://apiceofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback