♥ .Dagens outfit & make up.


lite sådär lagom trendig som man kan vara till vardags.



flätan har jag gjort av mitt eget hår och en löshårsslinga. (har inget mer löshår resten är äkta.
anledningen till att jag flätade in löshår var attt flätan blir så tunn annars med mitt bebishår.



dagens make up. en lätt brunsotning med silver och vitt.
kombinerade det med rödrosa läppar som jag fixat med läppstiftet happy, läpppennan borlesque, vit kajal och sen gloset vide ovanpå.


Nu drar jag strax iväg till Anna med Petra, nice!
Ikväll blir det bio med familjen och Hanna.
Riktigt trevlig dag med andra ord.
Btw ge er ut och promenera i solen idag, det är helt underbart!




Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

snygg sminkning!

2010-02-24 @ 14:23:36
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är så snygg gumman :D

grymt snygg sminkning :L

2010-02-25 @ 13:43:43
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback