love the way you lie part 2

Fy så rädd jag blev imorse. Jag jobbar ju hela veckan på samma dagis som jag var på förra veckan när jag försov mig. Så jag har sovit jättedåligt inatt i rädsla av att försova mig, eller kollat fel starttid så jag har jätte ont på vänstersidan av nacken! Jag gick iaf upp vid 07.40 och går på toa. på toan så ringer telefonen SKIT OCKSÅ! Skyndar mig som bara den och hinner precis fram till telefonen och svarar så säger det klicka i örat på mig.
Jag hann iaf se att det var dolt nummer och tänkte att nu är det kört. Det var jobbet som ringde vart jag var ngnstsans. Så jag satte på datorn fort som bara den för att kolla tiden. Inte förräns då kunde jag slappna av.
Jag började klockan 9!

Dagen gick iaf bra trots mykt att göra och nu ska jag strax bege mig en snabbis till gymmet för att sedan duscha, äta och åka på sångträning.


åh den här är bara så bra!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Den där låten är bäst:) just ja i slutet på veckan kommer lilla Leas kläder :D haha pussss<333

2010-12-07 @ 12:35:32
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback