Soon you will be mine!

Gissa vad jag har gjort idag?
Jo handlar för 5550 kr på bara 4 timmar. Ja ni hörde rätt, 5550 kr.
Men jag har inte köpt vad som helst heller utan ett digitalpiano med pedal. Åh kan knappt vänta tills det kommer hem så jag kan kasta ut mitt piano som flera tangenter inte fungerar på och är så sjukt ostämt. Nu kan jag äntligen spela basen ordentligt till alla låtar. Tänk om det kommer i morgon? :D

Jag köpte även salvor, schampo osv som jag fick utskrivet av läkaren idag. Jag var så himla nervös innan att jag höll på att börja gråta. Trodde han skulle säga att jag hade psoriasis eftersom det ligger i släkten men det trodde han inte. Ni kan inte förstå hur skönt det var att höra, jag har ju skjutit upp läkarbesöket i över en månad för jag varit rädd för att få diagnosen. Men nu ska eksemena förhoppningsvis försvinna, orkar inte med dem längre!


här har ni mitt blivande digitalpiano, längtar ihjäl mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback