Onsdag, eller visst ja torsdag!

Jg vet inte vad det är med mig, det känns som min kropp förbereder sig för att gå i ide eller ngt liknande. Jag känner mig som en zombie som gör en massa saker mekaniskt och utan glädje. Men idag tog jag mig iaf ner till gymmet och körde iaf hårdare än sist jag var där. Min kondition har blivit så fruktansvärt dålig.. Måste verkligen jobba upp den igen och det går inte att skjuta på det jag känner hur jag börjar bli fånge i min egen kropp och jag gillar den inte alls..

Nu har jag duschat och ätit en banan och nu bär det av till morfar för att köra lite skoter innan mörkret faller med kusinerna Gunnar. Talk to you later!


denna bild togs i måndags då mamma fick testa min nya kamera. tjusigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback