Natti natti

Jaha om man kanske skulle ta och sova? Jag har 7 sminkjobb i morgon så jag börjar redan klockan 12 och beräknar vara klar vid 16 så jag kan sminka mig själv. Detta betyder att jag ska upp tidigt i morgon och tvätta och locka mitt hår. Så det blir fullspäckat i morgon, vi får se om jag hinner uppdatera!
Nu tänkte jag tvätta penslar och ta fram saker som jag vet kommer behövas. För att underlätta lite i morgon, jag kommer vara tillräckligt stressad ändå.. Jag har en förmåga att stressa upp mig och vara väldigt nervös när jag ska sminka folk. Tänk om de inte blir nöjda?
Men men det ska förhoppningsvis gå bra, vi håller tummarna för det iaf..


det blir antagligen såna här lockar i morgon, tjusigt till nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback