Mina topp 3 julklappar.

Jag fick en himla massa bra julklappar i år, jag tänker inte rabbla upp alla utan jag delar bara med mig av mina topp 3. Julklapparna är absolut inte det viktigaste men det är ändå himla kul!

1. Biljett till Idolturnén.
Jag, Anton, Danne och Philip fick varsin biljett till Idolturnen som kommer till Linköping. Vet ni vad det här betyder? Jo att jag ska få se OLLE LIVE! Jag kan knappt bärga mig, jag vill se honom nu nu nu!! Men jag måste vänta ända till den 14 januari, iofs bara 3 veckor men jag vill se honom nu! :D


längst fram i mitten, där har ni honom. Mannen i mitt liv!



2. Högtalare till min laptop.
Min familj har länge klagat på det kassa ljudet i min laptop och jag med för den delen. Det går inte direkt sångträna med den här datorn utan då får man ta den i Antons rum. Nu har jag fått ett par grymma högtalare som man inte kan klaga på någonting på. Nu måste jag bara skaffa något slags bort så jag kan sitta med datorn på mitt lilla pygmérum..



3. Täcke
Jag var först lite tveksam till om jag gillade att få ett svindyrt täcke i julklapp. Det är lite typiskt mig att vilja ha pengarna istället.. Men efter att ha sovit med det i 2 nätter nu så är jag lite kär. Det är flyffigt och precis lagom varmt. Sen är det allergivänligt och väldigt bra för oss som har känslig hy. Det var visst ngt speciellt också som gjorde att det inte kunde bildas kvalster i.
Fast Aliasspelet kommer nog nästan på delad plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback