Dagens make up - on the way

Äntligen så är julledigheten här!!
Fast jag blev faktiskt erbjuden jobb i morgon kl 10-17.30 men eftersom jag skulle till läkaren i morgon fick jag säga nej. :( så typiskt men men, känner att det är nödvändigt att kolla upp mina eksem nu..
Eftersom det var sista dagen idag så festade jag till det med lite smink, hann dock inte ta kort med systemen innan det var dags att gå utan jag fick göra det bästa av situationen och ta med mobilkameran.





Det gick bra idag och stänga, var lite nervös innan eftersom jag inte stängt på det stället innan.
Ikväll ska vi till kusinerna och klä deras gran, Lovi stannar antagligen över natten också. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt vintrig och fin sminkning måste jag säga! :D

2010-12-21 @ 20:15:58
URL: http://asongbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback