And this is christmas!

Julafton såg ut precis som den gjort alla andra år. Skillnaden är att man inte vaknar kl 7 på morgonen och hoppar ur sängen för att kolla i sin julastrumpa. Sen saknar jag den här magiska känslan som man hade som liten, varför försvinner den? Aja att bara få umgås med alla fina personer som jag får ger mig en ganska liknande känsla så jag överlever utan den!

Dagen börjar dock förtfarande med att kolla i julstrumpan, efter det julfrukost och klockan 12 befinner vi oss på landet hos morfar. Jag skulle aldrig vilja fira jul någon annanstans än där! Där blev det julmat, prat, skratt, Kalle anka, fika, paketöppnande, diskande, promenad och ja lite annat med förstås som typ toabesök men det tycker jag inte är så nödvändigt att skriva här. ;)
På kvällen åkte vi hem till oss och spelade spel, åt gröt osv.
Tack för dagen ni är alla bäst och jag älskar er så otroligt mykt! ♥


min julmake up, lösögonfransarna blev jag inte alls nöjd med så de ligger i papperskorgen nu..


söta morfar


charmtrollet Philip!


fina Matilda


underbara Annica


lilla söta farmor


Vi fyra ♥


Vi sex ♥


julmat


kolla vad mykt janson jag tog. haha


tjusiga Anton


lite mindre tjusiga Emma haha


Danne, Anton och jaaag




det blev kallt :( så vi gick in


vi hade en jäkligt bra tomte iår, med långt hår, långa röda naglar, ringar och hela köret.. haha alla skrattade sig igenom paketutdelandet medans jag missade tomten... buhu! haha ;)


Nu är det här sjukt roliga spelet mitt!! Tänk er Alias fast ännu roligare. :D


här spelar vi Party Alias.

Sounds like the best christmas ever, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback