Wiiiee


Dagens outfit, världens sötaste tröja från new yorker, långärmad hm, linne gina, jeansleggins mammas garderob.


Idag vanknade jag av att telefonen ringde men självklart lyckades jag att missa samtalet. Men jag hade också fått sms om att jag har fått jobb idag på frita, så idag ska jag jobba med mamma. Ska bli roligt faktiskt, det var så länge sen jag jobbade med barn och sen så tycker jag frita är så svårt att vika på för det är så himla fritt så det finns inte så mycket att göra. Då är det bra att ha mammi som jag piska mig i baken och säga åt mig vad jag ska göra. Hehe

Ikväll ska jag på mitt första core passa ever, core är alltså ett pass där man tränar rygg och mage. Känner på mig att jag kommer spy efter eftersom jag inte har ngr mag eller ryggmuskler kvar.. Men men Elin ska med också (det var hon som anmälde oss annars hade jag aldrig gått haha).

Ska strax cykla iväg, börjar klockan ett och har ett ärende neråt innan.
Hoppas ni får en bra dag. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback