When you need it the most.

Tog en välbehövlig prat promenad med Elin och Anton. <3 Jag hinner inte duscha håret ikväll eller orkar inte rättare sagt, jag får gå upp tidigare och göra det i morgon (suck). Ska jag till typ andra sidan åtvid också men det ska gå, jag har blivit duktig och börjat använda cykeln nu igen. Har varit lat och inte använt den på hela sommaren typ, det är ändå väldigt bra vardagsmotion!

Aja i morgon blir det kass uppdatering på dagen, men jag slänger nog iväg ngt inlägg på rasten från mobilen. Annars så får vi höras efter 16.00. Jag längtar iaf lite till i morgon då ska jag på bio och uteservering med Lovi m.fl. på kvällen, mys på högsta nivå!


hoppas det är massa såna härna sötnosar på jobbet i morgon!!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback