Just another ordinary sunday!

Alltså jag har blivit jättekonstig, jag vaknar klockan 10 på morgonen oavsett hur sent jag varit uppe på kvällen!! Men imorse låg jag och drog mig i sängen till iaf halv 11. Sen gick jag upp och åt godaste frukosten med melon, ägg och yogurt med banan och frysta bär, mums! Jag fastnade också framför high school musical 2 som gick på tvn, ni fattar inte hur mycket minnen den filmen drar fram. Work this out sitter jag och bara hoppar och sjunger i soffan till och på everyday så sitter jag typ och tjuter av lycka, jag älskar låten och så insåg jag hur mycket jag saknar TDS!

Efter det så hjälpte jag till att städa här hemma, päronen köpte ny kyl och frys igår så hemmat var lite upp och ned vänt men det fixade sig ändå hyfsat fort. Jag har nog kommit in i en städperiod. Haha jag trodde aldrig jag skulle säga det men det är jag faktiskt, jag går och plockar och städar nästan någon gång varje dag.. Men det är väl bara bra eller hur? ;)
Danne hämtade iaf upp mig efter 12 nån gång och då åkte vi och köpte lite dagen efter mat med Lovi, Dan och Tim. Sen hamnade vi i soffan framför en film. Den var faktiskt bra Shelter hette den (tror jag).


Dagens outfit är skjorta från Gina, Linne från Gina, ringar från C.Wallin och Hallbergs guld, armband från Hallbergs guld, halsband från Åhlens City (tror jag det heter).

I kväll blir det nog att träffa Jokke en stund, vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback