Things seams to work out pretty well.

Mötet med sångpedagogen gick super hon verkar vara jätteduktig och bred. Så hon kommer att hjälpa mig med att komma in på musikalfolkhögskola vilket känns väldigt betryggande. Alltså att ha någon som vet vad som krävs och kan berätta för mig precis vad jag ska tänka på osv. Efter mötet värmde jag upp lite på crossen innan det var dags för pilates. Det gick bra trots att jag är stel och har ont av all träningsvärk, det var bara bra att jag fick värma upp och tänja ut musklerna! :)

Nu ska jag äta maaaaaaaaat och kolla fångarna på fortet. Sen blir det promenad med Elin och dusch. I morgon jobbar jag 07.30-16.00 på dagis, ska bli så roligt att få ha en liten mysig plutt i knät igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback