Rix fm festival 2010!

Jaa igår drog vi som sagt till rix fm, Hanna, Johanna, Anton, Erica, Emma, Elin, Sofia, Isabelle och Matilda! Festivalen var väl helt okej, tråkig publik men bra artister (bortsett från typ love generation som MIMADE!!! katastrof). Velvet, Linda Bengtzing och Martin Stenmark var bäst. Det är äkta vara, inget låtsasspelande!

På vägen hem tog vi en glass på Bosses sen åkte jag med Elin hem och blev avsläppt hemma hos Dan. Där det tydligen skulle vara hur mycket folk som helst men det visade sig att Danne hade lurat mig så det var bara ngr stycken. Haha trögo!
Hanna följde med mig hem sen och sov över.
Idag har vi koreograferat dans till Can't be tamed, den blev nog rktigt bra tror jag!


ngr av artisterna som var där!

Tack för kvällen alla, superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback