Nä jag är inte bitter

Pilatesen gick bra men det märks att jag inte tränat på hela sommaren! Magmusklerna måste trimmas och så måste jag träna upp axeln igen, vissa övningar kunde jag inte göra för det kändes som att den skulle klicka ur led..
Men det är alltid kul att träna med Lovi bredvid sig och 3 stela grabbar vid namn Dan och Danne framför sig, haha!
När jag kom hem så fick jag mat inne hos grannarna Hilbert, grmy god ungstektfalukorv med tomater, ost och bacon med potatismos och broccoli. Visst låter det yaaami? :D
Sen blev det att kolla fångarna på fotet där med. Skulle egentligen kollat film hos Dan efter men eftersom han jobbar så blev det lite sent, så vi kollar film i morgon istället! I brist på ngt att göra städade jag mitt rum, bytte lakan och plockade ur diskmaskinen.


I brist på bilder funkar det alltid med en bild på den här snyggingen.

Nä jag ska försöka att släcka lampan innan 12 så nu säger jag godnatt och tack för mig.
I morgon är det gymmet, möte om Kenya, väskprovning och filmkväll som gäller!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback