Love at first hiccup

När gästerna avlägsnat sig så slängde jag mig på cykeln och trampade för fullt till Hanna, dvs efter jag och Anton tagit hand om all tråkig disk.. Hos Hanna blev det som vanligt soffan med popcorn och en bra film! Kvällens film med "love at first hiccup", den var bra, rolig och sådär pinsam så man har lust att hålla för ögonen haha älskar det!
Killar med blå ögon, mörkt hår och som spelar gitarr och sjunger är fan i mig det bästa jag vet. Jag efterlyser en sån kille, om du känner dig träffad så är det bara att du tar kontakt med mig på [email protected] så ser vi till att vi kan träffas.
HAHA nää nu ska jag inte sitta här och fjanta mig längre, jag ska läsa ett par sidor sen sova!
I morgon ska jag gymma med Emelie och senare träffa Petra, har för mig om att det var ngt jag skulle göra på kvällen men minns inte vad.. Irriterande!



Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback