Den stora tunga stången

Godmorgon alla datanördar!
Vad ska ni hitta på idag? På mitt schema står gym med Emelie och träffa Petra, tror det står blogga lite överallt också ;)
Tänk att alla börjar skolan idag, utom jag och alla andra 91:or, så konstigt..
Nu ska jag koka lite potatis till pappa så han äter ngt på lunchen, ta på mig träningskläder, borsta tänder, sätta upp hår och vänta på att Emelie hör av sig att hon är redo för gymmet! Jag är nog inte redo men det kommer jag inte bli heller. Haha
Men jag har bestämt att mitt nya liv börjar idag, det är slut på latfasonerna. Jag ska gymma 3-4 ggr i veckan och om det blir mer så är det bara bra, men det är iaf mitt mål!


haha en film från gymmet som jag klippte ihop i våras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback