WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Annica smsade mig att mitt löshår hade kommit redan idag och på vägen hem från Bekarp så hämtade vi upp det.
Det här kommer bli så sjukt bra, i morgon kommer jag få långt tjockt hår i ca 2 månader framåt.
Nu ska jag sitta och klippa allt hår i 2 cm bitar, det är det jobbigaste men så värt det.
För det här håret fick jag ge 1494 kr. Vissa tycker det är väldigt dyrt men när jag visar er reslutatet förstår ni varför jag satsar på kvalité!

För övrigt så kommer valborg kommer bli bäst, grabbarna satte upp en massa partylampor och så har de rökmaskin också. Jag ska fota allt på fredag så ni får se. ;)


håret är slingat precis som mitt men en aning mer åt det ljusa håret vilket jag bara tycker är bra eftersom jag vill ha det ljust. det som är så bra med tejpmetoden är att håret fördelas så jämt och bra över hela håret att det kommer se väldigt naturligt ut. färgen smälter då också lättare in.

Wiie nu vill jag att det ska bli morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback