Nytt armband from Rumänien!

Guess what? Jag har kollat igenom Lindas sminkblogg och tittat igenom alla hennes dagens make uper, snacka om att jag är sugen på att sminka nu. Det var precis vad jag behövde, lite inspiration!
Men nu ska jag Anton och pappa neråt och handla inför ikväll, jag ska också åka bort till Långbrott och hämta en klänning som jag fått låna av min underbara vän Johanna ikväll! :)

Glömde föresten skriva att Anna kom hem från Rumänien igår, hon har varit saknad! Hon hade såklart med sig en påse med paket till hela familjen (tänk att hon ALLTID ska tänka på alla andra). Jag fick ett jättefint armband och ngr nagellack som man kan göra dekorationer med och nagelfil.


Väldigt annorlunda men väldigt vackert till solbränd hud i sommar. Love it!

Nej handla var det, på vägen hem hämtar vi upp Hanna och Amanda och så sätter jag igång och sminkar!
Wish me good luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback