Lill-lördag wiie!





Lewis tröja från MQ
Leggins + linne från Gina
Smycken från Nelly.com och H&m

Jag kommer antagligen ta på mig en tröja med eftersom jag alltid fryser som en gris. Haha ;)
Tur säger jag bara att jag inte kollade på film igår för jag var så himla trött när jag skulle upp. Idag blev iaf att tvätta håret och vet ni vad, det kändes nästan som mitt gamla hår igen. Den där klippningen var alltså väldigt välbehövlig. Hihi

Idag står det sångträning, möte med TDS och studiefrämjandet och sedan en tripp ut till Bekarp för att kolla när de sätter upp alla partylampor i taket. Skoj va? :D
Hoppas ni får en dag så ska jag försöka komma ihåg att mobilblogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback