Ibland älskar jag att kolla i brevlådan.







Kom precis hem från skolan, behövde inte gå på min lektion mellan halv 3-tjugo i 4 så jag orkade inte vänta i skolan tills kören började. Fy skäms på mig men nu har jag tid att börja med alla arbeten vi har fått som ska vara klara i slutet av månaden. Det kan tyckas som mycket tid men nej nej, det är 3 stycken stora och väldigt psykiskt jobbiga ämnen på alla arbeten. Nu ska jag läsa min bok som jag bestämt mig för att använda till mitt första arbete om "barn till utveckligsstörda".

Och det jag tänkte skriva om från början MITT SMINK KOM IDAG. :D Wiie det tog bara 2 dagar jag har så himla happy happy happy. Vi får se om jag hinner testa det redan idag, vi får se för jag är väldigt mycket att göra.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Emma! Kolla mailen. du har fått en bloggsvars inbjudan :)

2010-04-29 @ 18:29:47
URL: http://sofiasaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback