Film - house of voices

Filmen är nu klar och jag ligger i sängen och är lite sådär lagom rädd. Haha
Anton och jag kikade iaf på house of voices, lite tråkigt att vi uptäckte efter halva filmen att vi sett den innan.
Den är iaf inte sådär jättebra men bara för att det är en spökfilm så får jag den där lite creapy känslan. ;)

Nej dags att sova (jag borde ha sovit för länge sen), imorgon har jags sminkjobb, skolan, gymmet och plugga. Så konstigt det känns att inte ha gympan! Visst ja, jag ska ju på pilates på kvällen. Vi får se hur det går.



Nu ska jag drömma om mitt fina löshår, tänk om jag skulle hinna få i det till valborg! :D Nu ska jag inte hoppas för det är ett jävla jobb att sätta i det så vi får helt enkelt se.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback