Den nya lösluggen!

Ni ska bara veta hur duktig jag har varit sen jag bloggade för ett par timmar sen. Jag och Anton har städat HELA huset och det tar ett tag. Anton smygfilmade mig också hela tiden så det kanske kommer någon film sen. ;) Jag har också läst 50 sidor i boken "Kärlek och stålull - att växa upp med en utvecklingsstörd mamma".
Jag sitter iaf här nu och målar naglarna och laddar upp inför min hårisättning (brist på ett bättre ord). Klockan 8 smäller det, då blir det ett himla fixande med hår i ngr timmar framåt.

Promise att visa en bild när det är klar. Så kika in här sent ikväll så ska ni få se. :)


Har ni sett att man nu kan köpa sig en löslugg? Smart och grymt snyggt tycker ni inte?
Jag har sett ngr som har provat och det ser jättebra ut, funderar på att fixa en till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback