Yeaaay, we're the best!

Om ni inte förstod det så var det iaf mig och Lovi jag syftade på.
Idag har vi fixat bankkonto till BasicStyle (kom ihåg om du är intresserad av att få din blogg designad mejla [email protected]), vi har också skrivit affärsidé, basicsstyles story och registrerat oss. Woho, det var på tiden!
Jag har också hjälpt Jennie med hennes pianoläxa, superduktig var hon!
Dansträningen idag gick ite super, vi var alla trötta och orkade inte riktigt. Haha


Historien bakom denna vackra bild tar jag inte här. du förgylde iaf min dag. <3


Kommentarer
Postat av: Marina

Hörredu, Emma! Kostar det något att få sin blogg designad? Jag är lite intresserad faktiskt :)



Tack för lånet av singstarskivorna! :)



/Marina

2009-09-23 @ 14:08:32
URL: http://letterstomycollectivesister.blogg.se/
Postat av: Lovi

naaw du förgylde min!<3

2009-09-23 @ 17:02:23
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback