Träningshelg.

Idag har vi tillbringad 9 timmar till på mässen. Vi har repat, koregraferat och nött om och om igen.
Vi har varit grymt duktiga och nu är allt klart förutom Antons och mina låtar, det enda vi behöver göra är att nöta in det.
Min axel värker och gör ont. troligtvis har jag sträkt mig. 

Har ni andra haft en skön lugn helg? 
På ett sätt längtar jag tills high school är över så jag hinner ta det lite lugnt samtidigt som jag verkligen inte vill att det ska ta slut. 

 
Sometimes it feels like everyone is hating me.


Bilder kommer upp på TDS blogg!
(TDS är en länk till bloggen)


Kommentarer
Postat av: Lovi

Emma vi älskar dig!

<33

2009-09-21 @ 20:26:57
Postat av: Hanna

2009-09-21 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback