Torsdag avklarad.

Gud vad skönt det är att lägga sig i sängen på torsdagkvällarna.
Den jobbigaste dagen är avklarad och nästa dag är det fredag och helg.

Idag har det iaf varit en riktigt trevlig dag, vi blev nästa klar med våran skolgård (mer om det imorn) och sen åskade det MASSA och regnade jättemykt på folkhälsokunskapen. Haha KUL var det!
Efter skolan cyklade jag hem (på min cykel) och så kom Lovi, Lina och Åsa. Det blev diskution om high school planscher osv..
Sen började Lovi och jag koregrafera till min låt "Walk away", det vi gjorde var faktiskt riktigt bra. Vi är bäst Lovi.

Nu ikväll har jag kollat på idol och kändisdjungeln med Anton och Busk. Thihi
Vid kl tio satte jag mig och skrev med krönika, det gick fort och gick relativt bra. När jag väl kommer igång och skriver om ngt jag tycker är intressant är det svårt att få stopp på mig. (a) haha

Lovippan är så duktig på att måla!<3

Imorn blir det bio med mina älsklingar Lovi & Johanna. Vi ska se "Allt för min syster", underbart fin och sorlig bok. Usch ja grät bara när jag såg trailerna. :(
Hoppas den är bra!

Vi hörs imorgonbitti annars bloggar jag troligtvis inte förrän lördag. (buhu) haha
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback