Take those dreams and make them all come true.

Att drömma är gratis och det finns så mycket jag vill.
"Vad vill du bli när du blir stor" frågar alla jämt och ständigt.
Jag har inget vettigt svar, eller jag har inga realistiska drömmar rättare sagt.

Jag vill stå på scenen och sjunga ut allt vad jag tycker och tänker, jag vill utvecklas och bli bättre.
Jag vill bli makeup artist, frisör, egenföretagare.


makeup institute i stockholm verkar vara hur bra som helst. Det finns en master makeup artist och hårstylist kurs som är på 20 veckor(inkl 2 v. praktik). Dock kostar anmälninsavgiften 4000 och kursavgiften 62 300. Det är bara att börja spara. Jag har också kollat runt efter folkhögskolor i musik. Hjälp, det är läskigt att ta studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback