Just dance!

I fredags sov Busk här, allmänt trevligt var det. Jag vaknade av att tvn var på så jag drog av den sen visade det sig att Busk hade varit vaken då och kollat. haha förlåt (a) Sen pratade jag i sömnen också. HAHA

HELA dagen har vi dansat idag. Vi kom upp till mässen kl tio och jag emelie jennie busk och anton åkte hem kl 7 på kvällen. hanna kom sista timmen resten kom tio och slutade 5.
Vi är skapligt duktiga och har fått massa gjort.
Imorn blir det att dansa hela dagen igen (dock lite sovmorgon vi börjar inte förrän halv 1).


Jennie gjorde en fin liten film om dagen. HAHA vad tycks?

TDS, jag älskar er!!<3


Kommentarer
Postat av: Matilda - Den undrande saken XP

HUR LÄGGER MAN IN FILMER PÅ BLOGGEN?

2009-09-21 @ 07:50:00
URL: http://apiceofmee.blogg.se/
Postat av: alexanderbusk

HAHAH fett roligt har vi haft :D:D <3

2009-09-21 @ 13:18:28
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback