Helgen i Loftahammar.

I lördagsförmiddag drog vi med husvagnen ner till Loftahammar till familjen Kempes stuga/båt. Det var som alltid sjukt trevligt/roligt. Det är skönt att det finns någon som är precis lika galen som jag själv, jag pratar såklart om Jennie.
Vi har gjort både det ena och det andra, bla spelat in den här otroligt "fina" videon. HAHA
Alltså jag skrattar lika mykt varje gång jag ser den.


vad tycker ni? borde vi bli producenter? HAHA xD

helgen har varit helt perfekt förutom att jag åkt på en förkylning och är helt täppt. Dock så är det lite bättre idag. :)
Nu ikväll har vi haft dansträning som gick jättebra, alla var på bästa humör också :D
Nu har jag varit duktig och skrivit klart mitt arbete "min ledarstill", det var lite knepigt.


Kommentarer
Postat av: Micke

HAHAHA! Vet inte hur länge sen jag garva sist! Verkligen wolig (rolig) film! XD Den räddade min dag! :)

2009-09-13 @ 23:36:44
Postat av: Micke

Garva så mycket sist*

2009-09-13 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback