Gääääääääääääääääsp.

Usch jag är så himla trött, idag trodde jag att jag skulle somna på samhällskunskapen tårarna bara rann! Plus att allt gick verkligen fel på morgonen, mjölken var sur, jag var seg så lovi och jag cylklade hemifrån vid typ 5 över 10 och vi börjar 10. Då var det punka på ena cykeln så då blev det att skjusa Lovi.
Aja jag har ju överlevt iaf, eller hur?


Sofi har fått världen sötaste
Efter skolan följde min favorit Lovi med mig hem och vid 6 så började Busks och min barngymnastik. I lilla gruppen kom det 1 barn jag upprepar ETT BARN! Så det blev ju inte så lyckat, troligtvis blir det flera på torsdag. Som tur var kom det fler till stora gruppen!
När vi skulle åka hem så skulle Busk dryga sig och köra ifrån mig med moppen och då RAMLADE HAN xD HAHAHAHAHHA skit kul!!!!
Nu måste jag stänga av datorn för Anton är sjuk och datorn står såklart inne på hans rum där han ska sova. Suck..



Godnatt.
Smackpuss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback