Buisness-Emma.

Jag vet jag är sämst på att stava men jag antar att ni förstår vad jag menar iaf. :)
idag hade jag och lovi föreläsningar om Uf hela förmiddagen, det var ganska intressant faktiskt. Jag gick på marknadsundersökning/försäljning och Lovi på VD. Vårat företag kommer bli bäst.
Vi ska alltså designa bloggar, loggor och liknande så om du är intresserad så hör av dig!


vi skulle vara "sofistikerat klädda" så det blev Linas vita skjorta (TACK) och sen svart kjol med leggins.

Eftermiddagen ägnades åt vårat projekt som för övrigt går riktigt bra, hihi!
Emesembllen var också kul idag!
Dansträningen gick rätt bra också och nu ikväll blev det idol med Busk. :D lite coolt att juryn sov på samma hotell som vi gjorde när vi var i göteborg i sommras :D (a)

Nu ska jag spela kungen en gång (jag är beroende av det och harpan, pinsamt värre!) och sen ska jag borsta tänderna och läsa.
Godnatt.
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej^^ jag vill ha en blogg design XP

2009-09-11 @ 09:08:54
URL: http://apiceofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback