TDS.<3

All kärlek till TDS.
Träningen idag var bäst.

Usch vad trött jag är nu och ont i axlar har jag eftersom jag bär så mykt på alla söta barn. Skärpning Emma.
Tangentbordet slutade iaf funka igår så jag kunde inte blogga :o jag satt i photoshop hela kvällen och tränade (a) försöker göra en egen bloggdesgin men det blir mykt snyggare när Lina och Lovi gör den :(


Här har ni ett smakprov av vad jag gjorde ;) handen är utklippt. Skitsvårt!


 
Tror ni att håret var ngt svårt att klippa ut eller? :o hjälp.


Nu ska jag duscha (kom inte ihåg om jag gjorde det imorse eller inte :o) och sen ska jag läsa! Jag har börjat läsa sjunde Harry Potter boken igen, så jag är besatt (a) hihi

Godnatt så hörs vi imorn, usch börjar tidigt!

Kommentarer
Postat av: Sanna M

Jättefina headers!, men det finns bättre tekniker för att klippa ut i photoshop, använd dig quick selection tool, ligger under magic wand tool (mitt PS är ej på svenska, dock)... Annars kan man också fade'a in bilder! ;) Ursäkta mitt babblande! Keep up the good work!

2009-10-08 @ 11:05:46
URL: http://sitronfjeril.bilddagboken.se
Postat av: Sanna M

Okej, då är jag med! ;) Ja, i det fallet är det kanske bättre att använda healing brush tool!^^

2009-10-08 @ 19:36:58
URL: http://sitronfjeril.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback