My dream.

Yes, nu har jag bestämt mig.
Om jag nu inte kan bli ngt inom musiken, ni vet en sån där stor artist som sjunger på de största scenerna i hela världen, som går på röda mattan i Hollywood, som får göra det de älskar 24/7.
Då ska jag iaf uppfylla min andra dröm, makeupartist och hårstylist.

Jag struntar i att det kommer gå på ca 70 000. Det är det värt.
Jag ska jobba ihop de pengarna, jag ska ställa sparbössor på alla affärer med texten "stöd Emmas utbildningsfond".
För jag vill jobba med något jag älskar.
Jag vill inte vara den som sitter om ca 20 år och är sur för att jag hatar mitt jobb och mitt liv inte blev som jag hade tänkt mig.


Här har ni Linda Hallberg. Länk!


Det är en utav mina största förebilder som fått mig att bli ännu mera intresserad utav smink, tycka att det är kul att exprementera med olika färger och skuggor.
Kolla bara in sminkningen på bilden, så underbar!
Det ska jag lära mig.
Sen startar jag eget och öppnar ngt liknande makeup store och face, fast man ska kunna klippa sig och få håret stylat också. Hihi


Det här är min dröm.
Jag säger inte att det kommer bli såhär men jag ska försöka.
Jag vet att jag kommer ångra mig annars.
Så snälla ni, var inte pessimistiska, för även fast jag inte är tillräckligt bra låt mig misslyckas. Det är bättre än att inte försöka alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback