Mitt liv går i ett nu..

Hm jaa det blev visst inte så mykt med det där att komma igång och blogga ändå.
Mitt liv är fullproppat och jag har inte ens tid att sköta om mig själv.
Det har varit väldigt mykt känslor hit och dit och sen med ett fullspäckat schema så blir man helt slut.
Jag fick migrän i tisdagskväll/natt igen, hm som sagt det är lite mykt nu.

På lördag är det öppet hus på skolan, Lovi och jag ska ställa ut vårt företag BasicStyle. Kom och kolla.
Efter det blir det möte med Anna och Petra om julkalendern.
På kvällen blir det thanksgiving hos Anna, wie. <3



I lördags var min familj hos Johanna & Tina, där var också Peter med barn.
Vi bestämde oss för att fira Halloween (vi körde ju high school den 31), så jag klädde ut mig till vampyr.
Blev ganska nöjd med mina vampyrbett ändå, vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Emma muttis! :)

shit, såg inte att det var du på bilden först, jag bara.. vem är det där? Du såg typ ut som megan fox eller vad hon heter..:P fast du är ju OF COURSE snyggare än henne. :D

du har en otrolig talang att sminka dig själv med sår och allting. :)



och från bdb kommentaren, JAG ÄR OCKSÅ TWILIGHT NÖRD :D <3

2009-11-13 @ 12:49:34
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback