Måndag!

Ojojoj en jobbig men ROLIG vecka väntar och den började redan idag.
Har varit i skolan ända sen halv 9, på håltimmen tränade jag Anna och Petra inför julkalendern, sen slutade jag tio i 5.
Kom hem ca kl 5, då slängde jag i mig ngt att äta.
Kl halv 6 var jag i sporthallen för att vara med gympabarnen när de tränar inför Luciatåget som de alltid går innan varje julavslutning.
Kl 7 slutade den och då skynda vi oss hem.
Där väntar TDS på mig, jag springer in med en muffins till grannen A som fyller 10 år idag, puss på den sötnosen!

Sen blev det möte och en massa diskutioner angående Grebo och uppträdandet vi ska göra på söndag.
Sen åkte Jennica hem vid typ kvart över tio :D hihi har saknat dig!
Har saknat hela TDS!!



På luchen blev det en "julfika" på Sandelius som Johan sa med ngr klasskompisar.
Mys på hög nivå!


Såhär ser nog alla mina dagar ut denna veckan oj vad skönt men ändå tråkigt när den är slut.
Nu ska jag se på mysieriet på Greveholm med Anton, sen sova.
Har sovmorgon imorn WOOOHO så skönt!!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback