jaha vad ska vi hitta på för rubrik idag då?

Jag är alltid lika glad när torsdagarna är gjorda, då kan man pusta ut.
Nu har jag bara der ROLIGA kvar på veckan. hihi
Busk var här ikväll , jag färgade hans hår och så bakade vi muffins eftersom Anton fyller år imorn.
Vi kollade också på GLEE, alltså tjejen där kan sjunga om man säger så!


har ni missat serien? Isf går den på tv4 torsdagar kl 21. :)


Så otroligt skönt med sovmorgon imorn, dock hinner jag inte sova hur länge som helst.
Måste packa kläder, upp till mässen och fixa, sjunga, fixa naglar, kolla smink, locktångar och en annan massa packning.

Troligtvis så ska Anton och jag också spela in en video som kommer upp på bloggen :) hihi spännande!
Nu ska jag läsa, har börjat med Dan Browns nya "Den förlorade symbolen". Den är lika spännande redan som de föregående, jag är såld på hans böcker.
Rekommenderar dem verkligen.

Nej nu har jag skrivit på tok för mykt som vanligt.
Godnatt kära bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback