Ikväll kommer jag bjuda på ngt alldeles extra!

för jag hinner troligtvis inte klart med inlägget nu. :)
Eftersom jag fyller 18 år på fredag ÄNTLIGEN, (men hjälp kan inte förstå att jag är så stor, känner mig liten..) så kom jag på iden varf inte lägga in lite kort om hur jag förändrats under mina år? :)
En liten historia, eller ngr rader om varje bild. Från det att jag var nyfödd tills nu när jag "kliver in i vuxenvärlden", hjälp.


Vad tror ni om det? :)
Förövrigt har detta varit en väldigt slapp/skön dag då vi inte haft ngr lektioner men jobbat flitigt i skolan iaf. hihi
Mellan 2-4 var jag uppe på dagiset jag gjorde min APU på, åh jag älskar mina barn och pesonalen! 2 åringarna kom till och med ihåg vad jag hette och en liten kille sa "Emma" det första han gjorde när han hade vaknat.
Jag blir helt tårögd av dom. :')


Jag i fredags.

Nä bäst att sätta igång att scanna in bilder i datorn, Busk kommer om en stund då vi måste planera gymnastikavslutningen innan kl 6!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback