Dålig tajming.

Såklart så var jag så smart att jag glömde sången idag IGEN så Ingmar kom och hämtade mig när jag satt och spelade kort pinsamt..
Jag fick panik och skämdes så jag lämnade såklart kvar mobilen i grupprummet med de andra.
Lektionen slutade precis när eftermiddagens föresläsning började. Himla bra.
Jag tänker inte gå upp dit själv efter som Ann och Anders sa att han hatade när folk kom försent.
Sen så är inte mina vänner så smarta att de lägger in min mobil i mitt skåp utan tar med den.. suck. haha

Aja sitter i bibloteket nu.. ska plugga lite.
Vi fick reda på att vi är "lediga" imorn också. eller vi kan jobba hemma. haha
Tänkte göra lite av det nu eftersom jag inte kommer hinna varken sova eller plugga i helgen.


Någon mer än jag som har blivit fruktansvärt trött och deprimerad av det tråkiga vädret?


Nej plugga var det ja! Vi hörs ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback