94.

Ett jobbigt år kom.
Det finns nästan inga kort ifrån det här året.
Min mormor dog den 8/8-94 av hjärnblödning.
Den enda trösten var att hon dog som lyckligast med både barn och barnbarn i stugan.
Jag har inget minne fårn det här dock så har Anton det.

Jag var endast 2,5 år gammal så jag förstod inte riktigt att mormor var borta, det var jobbigare för de andra i släkten och familjen.
Men en dag när vi var påväg ut till morfar så satt jag i min bilbarnstol och sa

"Mamma, mormor är en ängel uppe i himlen."
Då grät mamma.




Livet är inte rättvist.
Att min mormor skulle dö 50 år gammal är orättisst.

Men den 10/8 kom min kusin Philip Molin till världen som en liten ljuspunkt i allas liv.
Även sockersöta Julia föddes den 2/9. 
FORTSÄTTNING FÖLJER..

 


Kommentarer
Postat av: Julia

2/9 (a) men jag är glad att du inte glömde bort mig helt :) <333

2009-11-25 @ 22:47:48
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback