92.

92 var ett underbart år med en fin sommar och mycket snö.
Här nedan har vi många härliga sommarbilder.
Känner ni igen mig?


mini Anton, mini Danne & mini Emma. ja vi är alla nakna!



Här sitter jag oc är finklädd i min fina klänning!



Danne och jag i kärran :)


Svalkande dopp i poolen, tror bestämt vi hade den i stugan.
Föräldrarna var så rädda om oss att de inte vågade låta oss bada i sjön. haha


I mars fick jag min kusin Lina Hallberg. Hon ser lite rädd ut på bilden haha.



Här hjälper jag till att baka min och Antons tårta. Sockergris som jag var redan då så fick jag självklart slicka bort grädden. hihi



Här firar vi mig, 1 år gammal!






Här har vi mig med mina julklappar, en väska och ett par hjärtformade-solglasögon.
Jag var helt kär i dem här och när jag hade det på mig så var jag sötast i världen. (trodde jag iaf)
HAHA jag såg inte klok ut.



Hos morfar och mormor (vad konstigt det kändes att skriva så!!) kunde man alltid busa till det.
Här vet jag inte riktigt vad jag hade gjort.. Satt mig i en stor balja med alla leksaker jag kunde hitta. haha
Jag minns att jag älskade att få morfar att skratta.



Vi får inte glömma att det här året föddes Johanna Stenberg som blev min bästa vän.


92 var med andra ord ett händelserikt år, jag fick en kusin, min bästa vän föddes, jag firade min första midsommar, min första födelsedag, min första julafton och min första nyår.

FORTSÄTTNING FÖLJER.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå söta ni är alla minisar :P

2009-11-25 @ 09:53:24
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: Jennie

ÅÅÅÅH, jag smälter så söta ni är! :))

och tänk, NI ÄR MINA, speciellt du Emma:D <3<3

2009-11-25 @ 12:34:54
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Julia

naaw vad söta ! :D <3

2009-11-25 @ 16:33:37
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åååhh :')<3

2009-11-25 @ 17:13:12
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback