18 år.

Jag har varit väldigt busy i helgen sen så har jag som sagt precis blivit klar med mina inlägg från mina tidigare år. Så det har inte blivit så mykt uppdatering om vad jag gjort dagligen.
Planerar dock på att blogga ifatt lite nu. Hihi

Här kommer bilder från my birthday:


blev väkt tidigt på morgonen då var jag inte världens piggaste, men jag bad om det. hihi
fick ett par skor love them, kommer bild på dem i veckan och sedan pengar.
av Amanda fick jag hjärtmuffinsformar, tvål, och sen en sån därn mask man har för ögonen.
av Erica fick jag presentkort på Gina. woho!



På kvällen blev det idol med familjen, Annica och Busk, vi åt plankstek mums och såklart chokladmuffins.
Malin kom också lite senare med en present med lite smått och gott i:
tvål, tidningar, godis osv. :D




tvålen jag fick av Malin doftade underbart, cocos!



Busk var verklige snällast i hela världen, han hade köpte en sminkkurs på makeupstore till mig.
Den är 50 min lång då jag får rådgivning om vad jag passar i och jag får vlja själv vad för slags sminkning jag vill ha.
Sedan får jag också smink för 495 kr. TACK BUSK <3
Sen så skrev han i sitt fina brev han också gav till mig att han skulle bjuda mig på bio men jag funderar på att protestera, han har redan köpt för så mykt pengar. Din lilla snällis.




På kvällen åkte vi till Dan där det var en massa härligt folk och drag var det också.
Synd att vi var tvugna att åka hem så tidigt, redan vi kl 1 lämnade vi Dans hus för hemfärd.
Butten sov här hemma.
Av Johanna, Julia, Hanna & Lovi fick jag också presentkort på makeup store för 500 kr! tacktacktack. :D
Nu har jag alltid 1000 härliga kronor att handla smink och borstar för. hihi

Tack alla mina fina vänner för en underbar födelsedag.
Jag älskar er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback