09.

2009 alltså iår!!
Det har hänt mycket på bara ett år.
Jag har växt och lärt mig mycket.
Även fast inget var riktigt som det brukade och skulle så hittade vi nya saker.
Jag har också haft ett underbart år med TDS.


En mysig tjejkväll med Bloondie. Loe you girls. <3




Jag hade mitt första förhållande eller vad man ska kalla det.





Våffelkrig hemma, så mycket som jag skrattade då var helt sjukt. HAHAHAHHAHAHA
En underbar Stockholms resa med klassen blev det också. Den dagen räknas också till en av de lyckligaste i mitt liv.



Förhållandet varade inte länge men jag har aldrig varit lyckligare än under den perioden.
Inte olyckligare än perioden efter för den delen. Det var ett par jobbiga månader men sen kom jag till den punkten att jag insåg hur rätt det hade varit, att det tog slut alltså.
Jag inser nu hur stark jag egentligen är, det känns som att folk kan behandla mig hur som helst och jag klarar det.
Dock så tar det tid för mig att läka sår, ofta flera år. Men jag överlever.





Jag framträder som en av huvudrollerna Sally (tror jag hon hette) i Cabaree med musikprofilen.
Första gången som jag står på scen och ska föreställa prostituerad. HAHA det kändes inte riktigt bra.





På sommarlovet ordnade jag, Anton & Lovi årets bästa fest.. Hawaiifesten.
Det var så grymt kul och vi var uppe till typ 4 på natten och dansade, man bara väntade på att golvet skulle braka. Vi måste göra om det nästa sommar!




TDS. Det finns så mycket att skriva om er men ändå inga ord som är tillräckliga.
Jag tror inte att någon kan förstå hur mycket det här har betytt för mig och mitt mående.
När man mår som sämst och inte vill tänka på ngt alls så kan man fokusera tankarna helt på det er för det finns jämt så grymt mycket att fixa och ordna med.
Vi är ingen dum dansgrupp vi är en familj, en familj som finns där i vått och tort och ni kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.



Jaha, där var det slut på den snabba genomgången av mitt liv.
Jag har säker missat en hel del, som typ när jag slog ut tänderna, mina sprutfobier och alla historier krig det, men jag har också valt att ta bort vissa bitar.

Vad tyckte ni om det? Var det mycket ni kände igen eller mycket nytt? haha

Snipp, snapp, snut så var sagan slut.





Kommentarer
Postat av: Julia

otroligt roligt att läsa allt det här :) <3

2009-11-29 @ 17:42:17
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback