08.

2008 är ett år som alltid kommer att värma mitt hjärta när jag tänker tillbaka på det.
Det var nämligen då sagan med TDS, thedancesings, började. TDS har lyft upp mitt liv när det varit som jobbigast, det har alltid varit en trygghet at veta att TDS ALLTID finns där när allt annat är annorlunda.
Jag älskar er.
Jag bytte också program till barn och fritid vilket var ett klokt val. Jag har lärt mig så otroligt mycket och hamnat i klassen som fick priset "bästa klass sen 1994". Haha




Denna bilden togs samma dag som Anton och jag började med våra första planer inför high school musical.
Dagen efter ringde vi vänner och så bildades TDS med tiden.





Våren 2008 dansade jag också bal med Viktor, det var jättekul. Hihi




På sommaren gjorde jag familjen och Lovi en underbar semester till Varberg.
Det var så underbart fint väder och jag var så lycklig då.
På hem vägen blev det mitt första besök i Ullared också.




Här är jag när jag fyller 17 år. Inte så stor skillnad på min nu och då. :)


Nu närmar vi oss slutet.

FORTSÄTTNING FOLJER...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback