05.

Jag hoppar över några år.
Dels för att vi inte har så mycket bilder från de åren och jag vill inte visa hur jag såg ut då.
Min kropp förändrades och lilla-prinsess-Emma blev fula-tjocka-äckel-Emma.
Jag fick mycket kommentarer om det just i mellanstadiet men jag har lärt mig genom åren att:

"Ta ingen skit".
Känner ni igen det? Det var iaf Grynet som sa det och hon blev min nya idol.



Här är vår familj och familjen Stenberg på semester i Göteborg.
Åh vi hade så himla roligt!! Som ni ser så visste jag inte vad plattång var och jag hade fortfarande inte fått min tandställning.





Här fyller jag 14 år.
Haha så man har sett ut en gång i tiden.. Känner ni igen mig?
Minns att jag fick halsbandet av Lovi och jag tyckte det var jättefint :)

FORTSÄTTNING FÖLJER...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback