Yeasterday

Dagen började med dansträning, vi bestämde först fasta tider för träningarna och sen datum till Saga teater. Nu är det bestäm, den 30 och 31 october så brakar det loss. Då ska vi ta Linköping med storm igen, gud vad jag längtar!! :)))
Träningen blev inte så jätteseriös, det slutade med att vi hade större publik än vad vi var att dansa och då blir det bara pinsamt. Så jaaa vi avslutade träningen runt 2-halv 3 kanske?


Här demonstrerar Anton och jag "cp-snurren" haha :D

Vid 3 så drog vi till farmors place, hon fyllde år i veckan :D det var superkul och trevligt, nathalie min käre kusin var också där och man kan ju inte ha en lugn stund med henne så det var full fart xD hahaha


Här har farmor precis spruttat ut sitt kaffe för hon började skratta xD HAHAHHA jag ÄLSKAR min farmor. <3


Sen drog jag till Johanna och Julia, där var Patte och Christoffer också :D Vi drog till Oasen där vi mötte upp Marcus :D
Jag åt en kebabsallad, mums!


Söta är dom!! <3


Den här bilden var cool för man ser Johannas mun i hennes mobil :D haha


Som sagt nykära människor!


Så Marcus och jag kände oss jätteensamma :((( Så vi låtsasdes att vi var tsm, då kändes det genast bättre (a)

Sen åkte jag hem och drog direkt till Elin, hjälpte henne att sätta dit ngr slingor som hade lossnat. Vi pratade också en stund. Du är bäst gumman <3
När jag kom hem så var Johanna och Patte hos oss, vi kollade på filmen Australia. Jag hängde inte med från början och så missade jag slutet. Men aa annars tror jag att den var jättebra. Nullah var så söt!

puss på alla er som lysser upp mina dagar.
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Filmen va faktiskt sjukt bra :)

2009-05-19 @ 00:24:02
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Johanna

Cool bild med munnen o det där :D

Ååhh "Nulla" var så sööt :')

men vi har ju filmen så det är bara att säga till så kan vi se den igen (A)

as bra va den!

2009-05-21 @ 14:51:02
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback