Dagens knäppaste! xD haha

Just det, jag glömde att berätta om vad jag gjorde idag.
Innan jag skulle till kören idag så skulle jag bara gå in till toan för att kolla sminket (det finns alltid ngt att fixa)..
Då tänker men "oj vad lustigt, all mascara är ju typ borta på det här ögat", så jag tar fram mascaran och upptäcker sen att jag inte har någon mascara alls på ena ögon :o
HALLÅ, hur dum/vimsig/borta får man vara egentligen :o jag har gått i skolan hela dagen med mascara på ena ögat men inte det andra och ingen har märkt/sagt ngt!
HAHAHAHHA



ja ni.. jag överträffar alltid mig själv..
senare så kommer det menar självkänsla-tips, jag har nämligen kommit ett par sidor fram i boken :)
smackpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback