happyhappyhappy!

Jaaa idag vaknade jag upp och tänkte "NU FÅR DET VARA NOG"! Jag är trött på att känna mig värdelös, min inställning har varit den sämsta man kan ha de senaste 2 veckorna så jag får väl skylla mig själv.
Jag ska visa att jag klarar mig utan dig, visa att jag faktiskt duger till något. Jag ska träna och bli smal. Jag ska sjunga varje dag och träna upp min röst, jag ska spela piano och bli bäst på det också.
Jag ska visa att jag kan.
Så idag var jag på ganska bra humör, men man märker hur tröttsamt det är nu att vara på topp. Nu får vi hoppas på att jag kan jobba på att kunna sova om nätterna utan hjärtklappning och ångest.
Men det ska jag klara!


Idag var härliga solen på besök så det blev riktigt skönt! Här gav Lovi mig posen "love" :)) hihi min fina flicka<3


Jag var tuff och gick balansgång :D


Sen så plockade jag blommor (a)


Så jag piffade upp klassrummet lite :D mahaha jääättefiint blev det!

Jag är också så smart att jag glömde att vi hade flyttat mitt piano till halv två idag så jag missade det :''(( buuuhuuu! snyft!
Erica och Lovi följde med hem från skolan också, vi chillade och flummade. trevlans!
Nu ska jag laga mat, Alexander kommer också snart :D wiiiie vad kul!

smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig Emma! Du gör de så fint i klassrummet x)

De var rolig att se dig extra flummig och glad idag :D

2009-05-19 @ 19:39:46
Postat av: Micke

De var jag som kommenterade förut, glömde bara namnet :)

2009-05-19 @ 19:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback