En helt vanlig söndag, nästan.

Gud jag har sån lust att skriva flera sidor, bara skriva och skriva allt jag känner. Sätta ord på det. Försöka få alla förstå. Men det går inte, bloggen får inte vara för personlig, så får jag väl prova att börja skriva "känslodagbok" som tydligen ska vara bra när man inte kan sova. Då har jag ju iaf ngt att göra alla sömnlösa nätter.
Nä nu ska jag verkligen skräpa mig, för vem vill läsa "depp-inlägg" egentligen? :S

Idag blev det dansträningen med High-school, det kändes ju sådär eftersom vi bara var 5 st + Johanna men hon kunde inte dansa pga operationen.
Vi som var där gjorde iaf ett bra jobb med A night to remember dansen.
Sen blev det att färga mitt hår, vi färgade bara i 1/2 slingor på vänstersidan eftersom jag tyckte att den högra var mykt ljusare :) det blev bra, tack mammi!
Sen tog jag Elin och Nattis en promenix till stallis och köpte glass, sen blev det en lång omväg tillbaka, fy satan vad ont i benhinnorna jag har och så har jag fått skoskav på vänsterfoten, jippi!
Men trevligt som alltid var det såklart :)))

Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv :L jag ska måla naglarna och spela piano också.. när jag orkar (a) jag har skjutit upp naglarna hela veckan, jag har inte haft ork för ngt. Likaså mitt rum det ser FÖRJÄVLIGT ut, men jag slängde iaf all min tvätt i tvättkorgen idag, pappa blev inte jätteglad :$ mihihi


cpful bild på mig men vem bryr sig egentligen?

ha det bra,
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

Du kan inte vara ful!!



ÄLSKAR DIG<3

2009-05-10 @ 21:12:23
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback